На страници Мој ЕКО рачун имате детаљно упутство за активацију ове услуге.
Након пријаве имате могућност прегледа рачуна и картице потрошача.
Личном предајом својеручно исписаног захтева за активацију услуге чистоће на шалтеру рекламација предузећа са личним подацима (Име и презиме, адреса, бр. Личне карте, ЈМБГ и бр. контакт телефона), потписом и од ког месеца желите да се задужите.
Пријава се такође врши аутоматски на основу записника/налога теренске службе да се објекат користи.
За промену имена власника стамбеног објекта (корисника услуга) тзв. препис, осим услова да су све комуналне услуге старог власника измирене, предаја копије доказних докумената као што су:
Сагласност (писана изјава) мора садржати Име и презиме, адресу, бр. Личне карте, ЈМБГ, потпис и датум.
Захтев се ради лично на шалтеру рекламација предузећа.
Упутство за разврставање отпада погледајте ОВДЕ
Више детаља и одговоре на остала питања добићете позивом на бесплатну инфо линију
Користимо колачиће да бисмо побољшали ваше искуство. Настављајући посету ове странице прихватате нашу употребу колачића. Политика приватности/Политика о колачићима