Email
0800 151 152 ingyenes információs vonal
Telefon
Köztisztasági és Parkosítási Kommunális Közvállalat

Hírek

Leirt alapésközök éladása

JKP  „ČISTOĆA I ZELENILO“ SUBOTICA

Broj: 1766/2015_

Dana: _21.04. 2015. godine

 

           Javno komunalno preduzeće „Čistoća i zelenilo“ Subotica, na osnovu Odluke Nadzornog odbora Javnog komunalnog preduzeća „Čistoća i zelenilo“ Subotica,

 broj:  __17/3___ od _31.03.2015.__ godine

 

oglašava prodaju rashodovanih osnovnih sredstava

 

         Prodaju se rashodovana osnovna sredstva i to razni metalni i iskorišćeni metalni delovi iz automehaničarske radionice, rashodovana vozila, kancelarijski nameštaj i delovi kancelarijskog nameštaja, havarisani pocinkovani kontejneri zapremine 1,1m3, havarisani metalni kontejneri zapremine 5m3, rashodovani računari i računarska oprema u ukupnoj količini od  približno 28.000 kg.

         Rashodovana osnovna sredstva  se prodaju u viđenom stanju i kompletnoj količini. Stvarna količina će biti utvrđena prilikom odnošenja rashodovanih osnovnih sredstava u prisustvu kupca – ovlašćenog lica kupca i ovlašćenog lica prodavca, merenjem na kolskoj vagi preduzeća.

         Rashodovana osnovna sredstva se nalaze na adresi JKP „Čistoća i zelenilo“ Subotica A.B. Šimića bb. Sva dodatna obaveštenja mogu se dobiti na navedenoj adresi svakog radnog dana od 09 do 11 časova u periodu od 10 dana računajući od objavljivanja oglasa, od lica zaduženog za davanje dodatnih informacija i omogućavanje pregleda rashodovanih sredstava -  Nakić Nikole (kontakt telefon: 024/620-879 ili 062/788-027).   

          Ponude mogu dostaviti sva pravna i fizička lica počev od 07:00 časova 06.05.2015. godine pa do 12:00 časova 08.05.2015. godine.

          Ponuđač mora dostaviti ponudu za kompletnu količinu rashodovanih osnovnih sredstava koja se procenjuje u približnoj količini od 28.000 kg. Ponude druge sadržine neće biti uzete u obzir.

         Ponuda treba da sadrži: Naziv pravnog lica, PIB, MBR, sedište sa označenim zakonskim zastupnikom ili ime i prezime fizičkog lica, adresa, JMBG sa oznakom broja lične karte, datuma izdavanja i naziva policijske uprave koja je ličnu kartu izdala, i ponuđenu cenu po kilogramu rashodovanih osnovnih sredstava u kompletnoj količini koja se prodaju, uz obavezu ponuđača da na račun prodavca odmah po obaveštenju da je njegova ponuda bila najpovoljnija uplati ponuđenu cenu pomnoženu sa 28.000 kg i uz obavezu da robu odnese u roku od 5 radnih dana računajući od izvršene uplate.  

         Najniža prihvatljiva cena ne može biti niža od iznosa od 12 rsd/kg. (bez PDV-a)

         U dostavljanju ponuda mogu učestvovati kupci koji su prethodno položili jemstvo u iznosu od 33.600,00 RSD na TR: 160-9632-86 kod Banke Intese. Ponudiocima čija ponuda nije prihvaćena vratiće se jemstvo odmah po uplati prodajne cene od strane najpovoljnijeg ponuđača.

         U slučaju da najpovoljniji ponuđač ne uplati prodajnu cenu odmah nakon obaveštenja da je njegova ponuda prihvaćena Komisija će proglasiti prodaju tom ponuđaču bez pravnog dejstva i pozvati dugog po redu ponuđača da kupi rashodovana osnovna sredstva. Ako ni taj ponuđač ne uplati prodajnu cenu u napred navedenom roku pravilo se primenjuje i na trećeg ponuđača. Ponuđačima koji su proglašeni za najpovoljnijeg a nisu položili prodajnu cenu u roku neće se vratiti položeno jemstvo a ponuđaču koji je isplatio prodajnu cenu položeno jemstvo će se uračunati. Ponuđačima čija ponuda nije prihvaćena izvršiće se povrat unapred uplaćenog jemstva.

          Prodavac se obavezuje da najpovoljnijem ponuđaču vrati deo uplaćenih sredstava u slučaju da se prilikom odnošenja osnovnih rashodovanih sredstava utvrdi da je stvarna količina manja od 28.000 kg. Kupac se obavezuje da prodavcu doplati sredstva u visini koja predstavlja razliku od uplaćenog iznosa koja odgovara količini od 28.000 kg do utvrđene veće količine kilograma kupljenih rashodovanih osnovnih sredstava.

         Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za kupovinu rashodovanih osnovnih sredstava doneće se primenom kriterijuma najviše ponuđene cene po kilogramu.

         Ponuda se dostavlja u zatvorenim kovertama na adresu prodavca:

JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE „ČISTOĆA I ZELENILO“ SUBOTICA

Jožefa Atile br. 4

24000  Subotica

ili lično u prijemnu kancelariju preduzeća, na adresi:

Jožefa Atile br. 4

24000 Subotica

 ,sa naznakom:,,Ponuda za kupovinu rashodovanih osnovnih sredstava“.

Uz ponudu se prilaže dokaz o uplati iznosa od 33.600 RSD.

 

Otvaranja ponuda biće obavljeno na adresi:

Jožefa Atile br. 4

24000 Subotica

ISPRAVKA DATUMA OTVARANJA PONUDA!!!

Dana: 08.05.2015. godine u __13.00__časova  

 

     JKP,,Čistoća i zelenilo“Subotica

      Direktor_______________________

 

Sütiket használunk az Ön élményének fokozására. A webhely további látogatásával elfogadja a sütik használatát. Adatvédelmi irányelvek/Cookie-irányelvek

 
Vrh
strane