Na stranici Moj EKO račun imate detaljno uputstvo za aktivaciju ove usluge.
Nakon prijave imate mogućnost pregleda računa i kartice potrošača.
Ličnom predajom svojeručno ispisanog zahteva za aktivaciju usluge čistoće na šalteru reklamacija preduzeća sa ličnim podacima (Ime i prezime, adresa, br. Lične karte, JMBG i br. kontakt telefona), potpisom i od kog meseca želite da se zadužite.
Prijava se takođe vrši automatski na osnovu zapisnika/naloga terenske službe da se objekat koristi.
Za promenu imena vlasnika stambenog objekta (korisnika usluga) tzv. prepis, osim uslova da su sve komunalne usluge starog vlasnika izmirene, predaja kopije dokaznih dokumenata kao što su:
Saglasnost (pisana izjava) mora sadržati Ime i prezime, adresu, br. Lične karte, JMBG, potpis i datum.
Zahtev se radi lično na šalteru reklamacija preduzeća.
Uputstvo za razvrstavanje otpada pogledajte OVDE
Više detalja i odgovore na ostala pitanja dobićete pozivom na besplatnu info liniju
Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Politika privatnosti/Politika o kolačićima